Macchina di caffè AIDEWO per aiutà i Ghjochi di Sicurezza Occidentale

I dispenser di caffè Aidewo eranu assai populari in questu THE WAST SECURITY GAMES. Parechje persone piace à beie u caffè, a nostra macchina di caffè usava cafè in polvere, rinfrescante da compressore, pò avè u caffè caldu è u sucu friddu. 3 o 4 scatula di cafè indipendente di grande capacità, cù acqua calda è fredda è bevande. U gustu di u caffè è u gustu di l'acqua ponu esse aghjustati dumandate u vostru gustu. Sistema di cuntrollu di microcomputer automaticu cumpletu, mischju à doppia turbina silenciosa à alta velocità, Riscaldamentu veloce, dispensazione rapida, senza. in attesa .Disegnu modulare, faciule da disassemble è di lavà .Grande intervallu di regolazione di a temperatura, est per aghjustà .Modu chjave cù i buttoni intelligenti .Pulizia automatica .Forte corpu, mudellu di suministru d'acqua carica superiore, carica di buttone, è acqua esterna .Adatta per tutti i tipi. di putenza, Facile à operà.

Zhejiang Aidewo Electronics Technology Co., LTD hè una impresa di punta d'alta tecnulugia specializata in cuncepimentu, produzzione, mantenimentu è vendita di Dispenser di caffè, Dispenser di vinu è Dispenser Post-mix. macchina di coca. Semu a prima fabbrica à u sviluppu è a fabricazione di u prugettu di dispenser di vinu in Cina. Cù l'alta preoccupazione per a sicurità è a qualità. Mantene fermamente a teoria di l'amore è a salute, Aidewo cuntinueghja à furnisce prudutti d'alta tecnulugia per migliurà a qualità di vita di i clienti. Avemu pussede marche di serie di Aidewo, Heart & Heart, Loveso, Dimension Start etc. In l'ultimi anni, avemu cooperatu cù l'urganisazioni di ricerca scientifica domestica è straniera. In u risultatu, avemu sviluppatu Wine Dispenser, Coffee Dispenser serie marca Aidewo, chì era statu populari in u mondu sanu. Avemu guadagnatu un altu prestigiu da i nostri clienti fideli per via di qualità, serviziu è sperienza d'utilizatore di prima classe.

U dispenser di vinu AIDEWO hè u pruduttu chjave focalizatu in u mercatu internaziunale. U sviluppu era iniziatu da l'anni 1990 è guidatu da a squadra di l'ingegneria naziunale. A vendita annuale attuale righjunghji 300.000 unità per annu, chì si sparghje in più di 20 paesi è regioni chì includenu l'Europa, USA, Giappone, Corea, Australia, Francia, Medio Oriente, è in tuttu u mondu.

Semu fermamente à u standard ISO9001 per u cuntrollu di qualità. Utilizemu strumenti di prova avanzati è misure di ispezione per assicurà i prudutti coerenti è affidabili. L'acquistu di parechje tecnulugii brevettate ci permettenu u sapè fà di pruduce equipaghji sicuri, intelligenti, amichevuli chì sò stati certificati UL, GS, VDE, CCC, SAA, SASO, ETL, EMC. Cù u scopu "Semu dilicati è cuncentrati, riposu di mente", facemu u nostru megliu per rende a vostra soddisfazione.

1 (3)
1 (4)
1 (1)
1 (2)

Tempu di Postu: Set-08-2021